El president de la Generalitat, Artur Mas, ha aprofitat el sopar de benvinguda al comitè executiu del Mobile World Congress per reivindicar Catalunya com una antiga nació d'Europa que ha aconseguit preservar la seva llengua, la seva cultura i les seves institucions. En aquest sentit, ha afirmat que Catalunya "és una nació que es pot fer un lloc en un món global".
El sopar l'ha presidit el príncep Felip, que, per la seva banda, ha destacat en català la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i el Ministeri d'Indústria com a garantia d'èxit del congrés. En l'acte també han parlat l'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, i el ministre d'Indústria, José Manuel Soria.
Mas al MWC: «Som una antiga nació i volem fer-nos lloc en un món global»
Felip de Borbó ha fet part del seu discurs en català i ha destacat la "col·laboració institucional" que ha fet possible el congrés
ARA A PORTADA
-
-
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol Redacció
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
-
Es pot escapar un virus del laboratori? L'IRTA-CReSA nega que les obres ho hagin facilitat Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 23 de febrer de 2014 a les 21:18
Et pot interessar
-
Política
El desacord entre el PP i Vox pels pressupostos envia l'Aragó a eleccions anticipades
-
Política
La jutgessa de la dana cita Feijóo com a testimoni per les converses amb Mazón
-
Política
Junts insta ERC a aprofitar la «debilitat» de Sánchez per forçar-lo a fer concessions amb Catalunya
-
Política
La dimissió d'un membre de la direcció per denúncies d'assetjament agreuja la crisi al PSOE
-
Política
L'Ajuntament de Palma declararà Pedro Sánchez persona non grata
-
Política
Trucades en català i fi a l'«spam»: llum verda a la nova llei d'atenció al client
