Mas alerta: «A Catalunya no hi ha d'haver violència, ni pròpia ni induïda»
La premsa espanyola pregunta a Mas sobre un “enfrontament civil a Catalunya”
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de juliol de 2014 a
les 16:08
“Des de la Generalitat, o bé durant la reunió i davant l'immobilisme de les dues parts s'ha valorat un enfrontament civil violent a Catalunya?”. Aquesta ha estat una de les darreres preguntes formulades per part de la premsa acreditada a la delegació del Govern a Madrid al president de la Generalitat, Artur Mas, durant la roda de premsa per valorar la trobada amb Mariano Rajoy. Mas, sorprès per la pregunta, ha replicat que de “violència a Catalunya, afortunadament, no n'hi ha ni n'hi ha d'haver, és condició bàsica, sine qua non, no ha d'haver violència ni pròpia ni... induïda”. Tota una advertència.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El jutge Peinado cita Begoña Gómez dimecres perquè lliuri el passaport
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
-
Política
Toc d'atenció a Puigdemont: guanyadors i perdedors de les primàries de Junts a Barcelona
