El conseller d'Economia, Andreu Mas-Colell, ha expressat aquest vespre el seu rebuig a l'objectiu de dèficit de l'1,58% per a Catalunya per al 2013 que s'ha aprovat a un Consell de Política Fiscal i Financera (CPFF) en què "l'uniformisme ha guanyat a la racionalitat" i "la Meseta ha guanyat el Mediterrani".
Mas-Colell ha admès que l'objectiu de l'1,58% esta "per sota" del que aspirava la Generalitat (2,1%) i per tant el Govern "està decebut" amb una xifra que "no esperava". També ha criticat que Montoro fixi de nou un objectiu uniforme de l'1% a tots els territoris al 2014, un fet que sumat a la reducció d'entre 500 i 1.000 milions d'euros al finançament de l'any que ve és "una burla inadmissible".
Mas-Colell, decebut: «La Meseta ha guanyat el Mediterrani»
El conseller d'Economia lamenta que l'objectiu de dèficit aprovat signifiqui el triomf "de l'uniformisme sobre la racionalitat"
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de juliol de 2013 a les 19:12
Et pot interessar
-
Política
Només hi ha dues Espanyes?
-
Política
Junqueras i Sánchez es van reunir dues vegades en secret abans de la cita pública de dijous passat
-
Política
Sánchez i Feijóo se citen per abordar polítiques de defensa en ple xoc pel finançament
-
Política
Acord entre PSC, ERC i els Comuns per l'increment de la taxa turística
-
Política
El Govern preveu eliminar 19 taxes en la llei d'acompanyament de pressupostos
-
Política
Trepitjar-se la manguera amb l'habitatge
