El president de la Generalitat, Artur Mas, ha reaccionat des del Brasil, on es troba en viatge oficial, a la proposta de reforma de Constitució acordada pel PSOE a Granada aquest dissabte. Mas tot i que ha valorat que es vulgui parlar i negociar ha evitat donar credibilitat a una proposta que Pere Navarro ha batejat "d'històrica".
En declaracions a TV3 Mas ha volgut "advertir" els catalans que no es deixin "ensarronar per determinats cants de sirena" perquè, al seu parer, "a l'hora de la veritat la política espanyola és la que és" i la mentalitat dels partits espanyols "durant molts anys ens han demostrat que és la que és". Per això ha dit que "en absolut" es pot "caure en el parany de pensar que ens obriran les portes fàcilment".
Mas considera un «cant de sirena» la reforma del PSOE
El president adverteix als catalans que "no es deixin ensarronar"
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
El fracàs del traspàs de la immigració fa evidents els límits del pacte Puigdemont-PSOE Bernat Surroca Albet
-
-
El Govern prioritza blindar les inversions del Prat abans d'abordar la gestió catalana que reclama ERC Bernat Surroca Albet
Publicat el 06 de juliol de 2013 a les 19:18
Et pot interessar
-
Política El Govern presentarà una nova estratègia per ampliar la presència catalana a Amèrica Llatina
-
Política Carlos Mazón atia l'anticatalanisme a les portes del primer aniversari de la dana
-
Política El PSOE rebaixa l'acord amb Junts sobre la immigració i acusa el PP de bloquejar: «Hi voten en contra perquè estan a l'oposició»
-
Política El PSC, ERC, els Comuns i la CUP condemnen el genocidi a Gaza i donen suport a la Flotilla
-
Política La CUP defensa el traspàs d'immigració a Catalunya davant «l'estructura racista» de l'Estat
-
Política La Moncloa aprova l'embargament d'armes a Israel amb una excepció i pendent del Congrés