Mas crida a aprofitar qualsevol oportunitat per dir a l'Estat que els catalans no són els seus «súbdits»
El president en funcions garanteix que el procés seguirà i que als de Madrid se'ls quedarà "cara de pomes agres"
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de desembre de 2015 a
les 22:42
El president de la Generalitat en funcions, Artur Mas, ha cridat a aprofitar qualsevol oportunitat que hi hagi a les urnes per dir a l'Estat que els catalans no són "propietat de ningú" ni tampoc els seus "súbdits". Mas ha reconegut que Catalunya és un país "que en algun moment es complica la vida", però s'ha mostrat convençut que el procés continuarà endavant, ja sigui amb investidura o amb eleccions, i que als de Madrid se'ls quedarà "cara de pomes agres". "Això té sortida", ha assegurat, però ha advertit que per aconseguir-ho, cal utilitzar "l'única força" que tenen els catalans, la del vot, per contrarestar els poders de l'Estat. En un míting a Vilanova i la Geltrú, ha demanat reforçar aquella opció política que Madrid es vol "carregar" per "desballestar" el procés.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política El jutge cita a declarar Julio Martínez, l'empresari amic de Zapatero, el 21 de juliol
-
Política
Explicacions per la corrupció i un objectiu de legislatura: tot el que ha de resoldre Sánchez al Congrés
-
Política
La Flama del Canigó il·lumina els nous catalans
-
Política
L'assessora de Begoña Gómez entrega el passaport al jutge Peinado un dia abans del termini
-
Política
La batalla de Barcelona queda definida: qui és qui en les municipals?
-
Política
Maniobra de Zapatero per intentar anul·lar la seva imputació al cas Plus Ultra
