L'expresident de la Generalitat, Artur Mas, ha defensat que quan ell era el màxim responsable del Govern, es van fer millor les adjudicacions d'obra pública que durant l'època dels tripartits. Mas ho ha dit en referència a les informacions aparegudes en el diari digital El Español que indicaven que la Guàrdia Civil fa mesos que investiga, en el marc del cas 3%, si es van arreglar adjudicacions per valor de 500 milions d'euros entre els anys 2011 i 2015.
Mas ha considerat que tot plegat és el resultat d'una estratègia conjunta entre el govern de Mariano Rajoy i alguns mitjans de comunicació que pretenen "destruir simbolismes en el món sobiranista" per "carregant-se l'invent sencer". L'expresident ho ha dit durant la inauguració del Meeting Point de la JNC a Sant Esteve de Palautordera.
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ja va sortir dimecres en defensa de les adjudicacions de l'etapa del seu predecessor durant la sessió de control al Parlament.
Mas defensa que en la seva època l'adjudicació d'obra pública es va fer millor que en els tripartits
L'expresident acusa l'Estat i determinats mitjans de voler "destruir simbolismes del món sobiranista" per "carregant-se l'invent sencer"
ARA A PORTADA
-
La sentència d'Estrasburg esvaeix totes les esperances de l'independentisme? Josep Maria Tirapu Sanuy
-
ERC ajorna la proposta de l'IRPF al Congrés per no «distorsionar» la negociació pel finançament Lluís Girona Boffi
-
El Govern mobilitzarà 1.000 milions d'euros fins al 2030 per potenciar la intel·ligència artificial Bernat Surroca Albet
-
-
Publicat el 28 de juliol de 2017 a les 19:23
Et pot interessar
-
Política
L'eliminació dels pisos turístics s'estén a la Barcelona metropolitana: Cornellà també els vetarà
-
Política
El mal menor no evitarà el mal major
-
Política
Traïció i covardia entre les dunes: 50 anys de l'entrega del Sàhara al Marroc
-
Política
Colau descarta presentar-se a les primàries de BComú per tornar a ser alcaldessa
-
Política
PP i Vox fregarien els 200 escons si hi hagués noves eleccions, segons una enquesta d'«El Mundo»
-
Política
Ayuso rep l'alta després de patir una baixada de tensió a causa d'una forta gastroenteritis
