L'expresident de la Generalitat, Artur Mas, ha defensat que quan ell era el màxim responsable del Govern, es van fer millor les adjudicacions d'obra pública que durant l'època dels tripartits. Mas ho ha dit en referència a les informacions aparegudes en el diari digital El Español que indicaven que la Guàrdia Civil fa mesos que investiga, en el marc del cas 3%, si es van arreglar adjudicacions per valor de 500 milions d'euros entre els anys 2011 i 2015.
Mas ha considerat que tot plegat és el resultat d'una estratègia conjunta entre el govern de Mariano Rajoy i alguns mitjans de comunicació que pretenen "destruir simbolismes en el món sobiranista" per "carregant-se l'invent sencer". L'expresident ho ha dit durant la inauguració del Meeting Point de la JNC a Sant Esteve de Palautordera.
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ja va sortir dimecres en defensa de les adjudicacions de l'etapa del seu predecessor durant la sessió de control al Parlament.
Mas defensa que en la seva època l'adjudicació d'obra pública es va fer millor que en els tripartits
L'expresident acusa l'Estat i determinats mitjans de voler "destruir simbolismes del món sobiranista" per "carregant-se l'invent sencer"
ARA A PORTADA
-
Sánchez intenta capejar la crisi: expulsió d'Ábalos i un equip de transició per rellevar Cerdán Bernat Surroca Albet
-
Snooker: entre Santos Cerdán i les eleccions municipals del 2027 F. Casas | B. Surroca | D. Cobo | O. March
-
El PSC admet que la complexitat del finançament singular pot alterar el calendari pactat amb ERC Bernat Surroca Albet
-
-
El Govern activa una línia de 500 milions d'euros per ajudar els joves a pagar l'entrada del pis Bernat Surroca Albet
Publicat el 28 de juliol de 2017 a les 19:23
Et pot interessar
-
Política Sánchez anunciarà una «remodelació important» al PSOE per superar la crisi del cas Cerdán
-
Política Santos Cerdán, una crisi molt catalana
-
Política A mig camí de les municipals del 2027: com les afronten tots els partits?
-
Política Pacte Junts-PSOE: canvis per resoldre el català a Europa i obrir el meló del finançament
-
Política El PP intenta acorralar Sánchez pel cas Cerdán: «Ho sabia i ho ha tapat; no té escapatòria»
-
Política Sánchez donarà explicacions sobre el cas Cerdán dimecres al Congrés