Mas i Navarro es reuniran dijous al migdia

El líder del PSC avança que presentarà al president les seves propostes pels pressupostos i que farà una valoració "no massa positiva" del primer any del Govern

Publicat el 23 de desembre de 2011 a les 16:32
Pere Navarro en una sessió de control del Parlament. Foto: Adrià Costa

El nou primer secretari del PSC, Pere Navarro, ha confirmat el dia que ell i el president de la Generalitat, Artur Mas, es trobaran per primer cop en una visita institucional del socialista al Palau. "Tenim data per la setmana vinent, dijous al migdia tindrem l'entrevista", ha detallat el nou líder del PSC.

Navarro ha avançat que en la trobada li farà arribar a Mas "les propostes" socialistes pels pressupostos de l'any 2012 i altres demandes "per la política general". A més, el primer secretari del PSC aprofitarà l'entrevista per exposar-li al president la valoració que fan els socialistes catalans del primer any de Govern capitanejat per Mas i Convergència i Unió.