El president de CiU i candidat a les eleccions al Parlament, Artur Mas, ha afirmat que la seva aposta se centra en enfortir la nació catalans abans que un estat creat "artificialment".
Ho ha dit després de les reiterades apel·lacions del president Montilla perquè aclareixi si CiU defensa un projecte independentista.
La federació nacionalista ha ratificat aquest diumenge a Lleida el programa electoral del qual un dels principals eixos és el concert econòmic per Catalunya. En aquest sentit, Mas ha instat a socialistes i populars a donar suport al concert econòmic a Catalunya tal com fan al País Basc.
El secretari general de CiU, Josep Antoni Duran i Lleida, ha recriminat al tripartit que durant els darrers set anys no hagi practicat cap tipus de política d'estat català. En aquest sentit,ha dit a tots aquells que "albiren una Catalunya sense límits", que l'única força que pot garantir arribar al més lluny possible el país és CiU.
Duran i Lleida ha fet aquestes afirmacions durant el discurs que ha ofert després que el Consell Nacional del partit hagi ratificat el programa electoral. També ha fet una crida a què els nacionalistes no se surtin del full de ruta pactat per mirar de guanyar les eleccions per tal d'evitar possibles problemes.
Mas prioritza l'enfortiment de la nació a un estat artificial
Política
CiU ha ratificat aquest diumenge a Lleida el programa electoral
ARA A PORTADA
-
Política Més enllà de la Francisca: què pensen els votants de Junts sobre habitatge? Lluís Girona Boffi
-
Política El Congrés tomba els decrets d'habitatge i Sánchez meditarà durant el cap de setmana si convoca eleccions Lluís Girona Boffi
-
Política Guerra oberta Junts-Rufián: «Tothom sap que ets un invent de les clavegueres de l'Estat» Oriol March
-
Societat Centenars de persones reclamen una vaga general per l’habitatge després de la caiguda dels decrets Pau Espí Solé
-
Publicat el
12 de setembre de 2010 a
les 14:25
Et pot interessar
-
Política Collboni lamenta el veto als decrets d’habitatge
-
Política
Fadei celebra que el Congrés tombi els decrets d’habitatge i reclama una alternativa «immediata»
-
Política
Feijóo acusa Sánchez de fer «càlcul electoral» amb l’habitatge i el desafia a convocar eleccions
-
Política
Pepe Álvarez critica el rebuig de Junts: «No és un decret a favor de Sánchez, sinó a favor de la gent»
-
Política
Albiach acusa PP, Vox i Junts de «traïció» per tombar els decrets d’habitatge
-
Política El PP acusa el govern espanyol de «demagògic» i diu que la pròrroga dels lloguers «ataca» les classes vulnerables
