El president de la Generalitat, Artur Mas, ha demanat aquest diumenge al secretari general del PSOE, Alfredo Pérez Rubalcaba, que passi pel Palau de la Generalitat per explicar-li la reforma constitucional que han acordat els socialistes aquest cap de setmana. Ara bé, ja ha avançat el seu rebuig al text tenint en compte que no reconeix Catalunya com a nació ni el seu dret a decidir.
D'altra banda, després que Oriol Junqueras proposés una rebaixa de l'IRPF per a les rendes més baixes, Mas li ha replicat que per fer això cal que també proposi retallades addicionals. "Nosaltres els primers que volem abaixar impostos, i en el moment que puguem ho farem", ha dit.
Mas: «Que vingui Rubalcaba i m'ho expliqui»
El president replica a Junquerasque si vol baixar l'IRPF proposi retallades addicionals
Ara a portada
-
Economia Junts diu que el seu aval a l'informe de Competència dona arguments a Sánchez per frenar l'opa al Sabadell Bernat Surroca Albet
-
-
Política Ayuso, la creadora del nacionalisme madrileny que escalfa a la banda per dirigir el PP Tania Tapia Díaz
-
Política La CUP, un any després del 12-M: del declivi electoral a la negociació (puntual) amb el Govern Sara Escalera
-
Publicat el 07 de juliol de 2013 a les 17:13
Et pot interessar
-
Política Illa i Montero reivindiquen la relació «estratègica» entre Catalunya i Andalusia en ple debat del finançament
-
Política Una vintena de diputats del Parlament s'apunten al servei d'assessorament per millorar l’ús del català
-
Política L'anunci contra Mazón a Times Square: «Tenim 228 raons perquè no tornes»
-
Política Junts trenca aquesta tarda un silenci incòmode sobre l'aval de la CNMC a l'opa contra el Sabadell