El president de la Generalitat, Artur Mas, ha titllat el discurs de l'expresident del govern espanyol José María Aznar d'"antic, passat de moda i tronat". Mas ha aprofitat la seva intervenció en el 40è aniversari de l'empresa Fujitsu per contrastar el llenguatge de la modernitat d'aquesta companyia amb el d'Aznar, que ha dit que ell aplicaria una pena de cinc anys de presó a Mas si convoqués un referèndum il·legal. "Com que en el debat polític hi ha molt llenguatge antic, passat de moda i tronat d'aquells que fins i tot pensen a aplicar lleis per ficar a la presó presidents elegits democràticament, celebro molt que avui estiguem en un lloc on hi ha el llenguatge de la modernitat", ha dit.
Mas ha apostat per una Catalunya moderna, d'universitats, tecnologies de la informació i centres de producció científica, però també per una Europa "sense duanes, barreres i fronteres". El país vol això, ha continuat, "i no estar ancorat en aquest llenguatge del passat", ha dit referint-se a Aznar.
Mas titlla el discurs d'Aznar d'«antic, passat de moda i tronat»
Política
Defensa que Catalunya vol modernitat en lloc d'estar ancorada en el "llenguatge del passat"
ARA A PORTADA
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat Itàlia compleix l'amenaça i tanca l'espai Schengen amb Espanya per la crisi de Ceuta Gerard Mira
-
Societat Més de la meitat dels migrants que han entrat a Ceuta ja han estat retornats al Marroc Marc Orts i Cussó
-
Política Sánchez usarà «tots els recursos» de l'Estat per evitar una nova «violació de la integritat territorial» Natàlia Pinyol
Publicat el
19 de novembre de 2013 a
les 19:30
Et pot interessar
-
Política
La Fiscalia investiga l'exnúmero dos d'Empresa del govern d'Aragonès
-
Política
Calama rectifica i admet parcialment la petició de nul·litat de Zapatero
-
Política
La Fiscalia refreda l'amnistia de Jové i Salvadó malgrat l'aval europeu
-
Política
Illa es compromet a tenir una mobilitat i una educació «excel·lents» en breu
-
Política
Les sancions als mitjans per les infiltracions policials arriben al Parlament i al Congrés
-
Política
La Comunitat de Madrid ven l'àtic de luxe a Chamberí per «finançar la reconstrucció» pels incendis
