Després de la retallada de conselleries i d'un 23% de l'arquitectura de Govern, el president de la Generalitat vol passar el ribot pels càrrecs eventuals de l'administració catalana. Així ho va confirmar aquest divendres al programa de Catalunya Ràdio Polièdric el secretari del Govern, Germà Gordó.
Gordó va assegurar que la previsió és eliminar "un 40% dels alts càrrecs del Govern" que el tripartit tenia en nòmina. "Després de la supressió de tres conselleries i un 23% menys d'alts càrrecs, i ara pertoca una reducció del 40% dels càrrecs eventuals, és evident que hi ha mesures d'austeritat". Amb aquesta retallada Gordó està convençut que el govern serà més "eficient". L'anunci es podria fer efectiu aquest proper dimarts.
Mas vol eliminar el 40% dels eventuals del tripartit
Germà Gordó, secretari de Govern, ho anuncia com una mesura més d'austeritat
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de gener de 2011 a
les 10:31
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
