Mas:«Catalunya està avorrida del tripartit, però no demano eleccions anticipades»

Publicat el 12 de febrer de 2010 a les 17:11
El president de CiU i candidat de la federació nacionalista a les eleccions a la Generalitat, Artur Mas, durant la seva visita a Aritex.

No fer sang, esperar i deixar que sigui Felip Puig el que ataqui per la banda. Axí ha pensat l'estartègia el president de CiU, Artur Mas. Mas ha assegurat aquest divendres que Catalunya "està avorrida de les trifulgues del tripartit", després de la polèmica provocada per les declaracions del conseller d'Educació, Ernest Maragall, però ha descartat demanar eleccions anticipades.
 
Mas ho ha deixat clar  des de Badalona (Barcelonès) després que el secretari general adjunt de CDC, Felip Puig, hagi afirmat que la convocatòria dels comicis és "un clam" de la societat. Mas s'ha mostrat comprensiu amb aquestes declaracions i amb el fet que puguin ser compartides per més gent, però ha ressaltat que no vol "donar la impressió que hi ha cap pressa especial per arribar al Govern".