"Haig de dir que després he sentit una espècie de penediment per haver-me deixat endur per l'enuig, per l’enuig de no haver rebut la informació adequada des del primer moment.". Amb aquestes paraules explicava aquest matí la cantant Mayte Martín el seu rebuig a actuar en el Concert per la Llibertat celebrat dissabte passat al Camp Nou.
En una entrevista al programa Via Lliure de RAC1, Martin ha argumentat les seves raons per no assistir al concert d'Òmnium, perquè si bé el títol li va semblar "molt suggerent" després les "coses es van començar a torçar, a prendre un to molt més polític i retorçat i vaig decidir que d'alguna manera ja les coses no estaven en el lloc des d'on jo vaig decidir participar en el concert".
D'aquesta manera, l'artista ha volgut evitar la polèmica sobre les suposades pressions que va rebre per fer-se enrere, i ha confessat haver sentit "una tristesa profundíssima" per no haver actuat.
Mayte Martin es penedeix del seu «no» al Concert
La cantant assegura que es "va enutjar" però que després va sentir una "tristesa profundíssima"
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
06 de juliol de 2013 a
les 12:56
Et pot interessar
-
Política
El reencontre amb la Catalunya «lleial»: Felip VI i l'establishment homenatgen Samaranch
-
Política
Topada entre Illa i el president gallec pel nou finançament: «Catalunya no demanarà permís»
-
Política
«Ni rastre de Josep Piqué»: el Cercle escolta Feijóo amb escepticisme
-
Política
ERC recula i evita la compareixença d'Illa al Parlament pels escàndols del PSOE
-
Política
Xoc frontal entre Feijóo i el Cercle: «Per què no es posa d’acord amb el PSOE?»
-
Política Junts, PP, Vox, CUP i Aliança presenten esmena a la totalitat als pressupostos
