Que el govern Zapatero limiti l'accés dels romanesos al mercat laboral "no és la panacea" pels problemes que pateix Espanya. Així ho han assegurat fonts de la Unió Europea a un grup de periodistes aquesta tarda.
La mesura que va aprovar l'executiu espanyol a mitjans de juliol, diuen des de Brussel·les, no és la solució pels problemes del mercat laboral espanyol però malgrat tot previsiblement la Comissió Europea (CE) aquest dijous hi donarà el vistiplau. Si res no canvia, la CE autoritzarà Espanya a restringir de forma temporal l'accés dels romanesos al mercat laboral. El 'sí' europeu, però, serà "amb condicions", han assegurat les fonts comunitàries.
Menys romanesos al mercat laboral
Limitar l'accés d'originaris de Romania a la feina "no és la panacea"
ARA A PORTADA
-
«Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim» Marc Orts i Cussó
-
És una onada de calor? Aquestes són les condicions del Meteocat per decretar-la Arnau Urgell i Vidal
-
-
-
L'Aragó demana l'execució forçosa del trasllat de les obres de Sixena en un termini de set mesos Redacció
Publicat el 10 d’agost de 2011 a les 16:32
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política La família de Guillem Agulló demana a Illa que li retorni el Premi després de relegar-lo
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols