Més de 200 persones s'han manifestat aquesta tarda pels carrers de Salt en contra del racisme i el feixisme. La marxa s'ha fet sense incidents. Malgrat que els organitzadors no havien demanat permís, la policia no ha intervingut i ha deixat que els manifestants recorreguessin els carrers de la població cridant proclames com "Fora feixistes del poble de Salt".
Aquesta manifestació s'havia convocat per col·lectius d'Indignats i agrupacions antifeixistes per contrarestar la convocatòria que PxC havia de fer aquest dissabte contra la construcció d'una mesquita però que tant Interior com la Justícia van prohibir per risc d'aldarulls. A la manifestació s'hi ha unit també nombrosos immigrants.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’agost de 2011 a
les 17:48
Et pot interessar
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
-
Política
Toc d'atenció a Puigdemont: guanyadors i perdedors de les primàries de Junts a Barcelona
-
Política
És Pedro Sánchez un «fill de puta»?
