Més de mig miler persones s'han manifestat aquest dissabte al vespre pel Passeig Jaume I de Salou (Tarragonès) per reclamar la llibertat dels "presos polítics", el retorn dels exiliats i que es faci efectiva la república.
La protesta també ha aplegat un centenar de persones contraries a la independència, que han cridat consignes a favor de la unitat d'Espanya. Durant la mobilització s'han viscut moments de tensió entre els dos bàndols. Tot i això, la protesta ha culminat sense cap incident, més enllà de topades dialèctiques.
"Agraeixo a tothom el civisme, la passejada ha transcorregut dins d'un ordre, malgrat els esforços d'alguns perquè deixes de ser un acte pacífic", ha asseverat Antoni Ros, un dels portaveus de la Plataforma per la Democràcia i la Llibertat Cambrils, Salou i Vila-seca, organitzadors de l'acte la 'Passejada per la República'.
Més de mig miler de persones es manifesten a Salou per la República i pels presos polítics
Durant la protesta s'han viscut moments de tensió entre els partidaris de la unitat d'Espanya i els independentistes
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’agost de 2018 a les 19:08
Et pot interessar
-
Política Elisenda Alamany avisa Illa: «O compleix els acords o tindrà mal regust»
-
Política Illa apel·la al «realisme» per justificar l'ajornament fins al 2028 de la gestió «total» de l'IRPF
-
Política ERC assumeix l'incompliment del calendari del finançament, però urgeix a accelerar els canvis legals al Congrés
-
Política La justícia andorrana torna a demanar interrogar Rajoy, Montoro i Fernández Díaz per l'operació Catalunya
-
Política «Càsting» de candidats a senador autonòmic al PP
-
Política La Hisenda catalana no recaptarà l'IRPF fins més enllà de 2028