Miguel Ãngel Rodríguez difon el «discurs de l'odi», segons el CAC
L'exportaveu del govern espanyol va dir que a Mas "li faltava un afusellament" al programa 'Espejo público' d'Antena 3
Ara a portada
Publicat el 04 de desembre de 2014 a les 16:42
El Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) ha acusat Miguel Ángel Rodríguez, portaveu del govern espanyol en l'època de José María Aznar, de difondre el "discurs de l'odi" per haver dit que "el que li falta a Artur Mas és un afusellament". Rodríguez va fer aquestes declaracions com a tertulià del programa 'Espejo Público' de la cadena Antena 3 el 15 d'octubre passat.
El CAC considera que aquesta i altres declaracions que va fer durant el programa no estan emparades pel dret a la llibertat d'expressió i poden constituir una infracció "molt greu". A més a més, el Consell afirma que "la càrrega de desqualificació, menysteniment i violència" que incorpora el missatge de Rodríguez "fomenta i justifica un discurs contra l'entitat col·lectiva del poble català", que "afecta greument la convivència entre comunitats", i que per això "és coincident amb el discurs de l'odi".
L'Acord del CAC es va aprovar amb tres vots a favor, tres vots en contra amb tres vots particulars i el vot de qualitat del president.
Et pot interessar
-
Política Espanya és el país que menys inverteix en defensa de l'OTAN
-
Política La Fiscalia Superior de Catalunya diu que ha actuat «raonablement ràpid» en les peticions d'amnistia a independentistes
-
Política Sánchez anuncia 1.300 milions d'euros en 10 anys per construir pisos «més ràpid»
-
Política Foment carrega contra Illa per pactar amb la CUP un «atemptat» contra la propietat privada