Si el procés participatiu va ser un èxit i una festa cívica és, segons el PP, gràcies a la “prudència de l'Estat”. Així ho ha assegurat el portaveu del PPC, Enric Millo, aquesta tarda des dels faristols del Parlament que ha qualificat l'Estat de ser “més gran i més intel·ligent”.
De fet, Millo ha apuntat que “alguns estaven interessats a què hi hagués un problema d'ordre públic” i que aquest no hi va ser per la “responsabilitat” de l'Estat. Una premissa que ha servit al portaveu dels populars per justificar l'actuació posterior de la Fiscalia. “Qui se salta la llei en paga les conseqüències”, ha afegit Millo.
Per altra banda, el popular ha menystingut els 104.000 votants del “no”. “Es veu que han tingut una necessitat imperiosa i inevitable d'anar-hi”, ha ironitzat Millo.
Millo assegura que la «prudència» de l'Estat va evitar aldarulls el 9-N
“L'Estat és més gran i intel·ligent”, considera el portaveu popular que apunta la intenció del Govern a què hi hagués batussa
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de novembre de 2014 a les 17:52
Et pot interessar
-
Política
Junts exigeix la compareixença d'Illa al Parlament per explicar el «finançament de la resignació»
-
Política
Albert Salvadó i Josep Caparrós, d'ERC a l'Ebre, amnistiats per l'1-O
-
Política
Junqueras refreda l'optimisme del Govern: «Sense acord per l'IRPF no hi ha negociació pressupostària»
-
Política
Illa reivindica el nou finançament per «millorar els serveis públics» en un moment de canvis «accelerats» al món
-
Política
Només hi ha dues Espanyes?
-
Política
Montero i Romero s'enfronten al «Vietnam» autonòmic del finançament
