[plantillaeleccions23j]
Montse Mínguez i Marc Lamuà repetiran com a caps de llista del PSC a Lleida i Girona per a les eleccions al Congrés dels Diputats del pròxim 23-J. D'altra banda, Valle Mellado encapçalarà la pertinent llista per la circumscripció de Tarragona.
Així ho ha avançat aquest dissabte el primer secretari dels socialistes catalans, Salvador Illa, que ha participat al Consell Federal del PSOE que s'ha celebrat a Madrid. La comissió electoral del partit es reunirà aquest diumenge per elevar la proposta de llistes al Consell Nacional per ratificar-les el mateix dia.
Així doncs, aquests noms se sumen a l'actual presidenta de la Cambra Baixa Meritxell Batet que també tornarà a liderar la llista de Barcelona; juntament amb els ministres Miquel Iceta i Raquel Sánchez en el segon i tercer lloc, respectivament.
Mínguez i Lamuà repetiran com a caps de llista del PSC a Lleida i Girona pel 23-J
D'altra banda, Valle Mellado encapçalarà per primera vegada la candidatura socialista per la demarcació de Tarragona
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juny de 2023 a les 17:58
Et pot interessar
-
Política
El fiscal general es declara innocent al Suprem: «No vaig filtrar el correu»
-
Política
Junts insisteix que la relació amb Sánchez «s'ha acabat» però reclama que compleixi els acords
-
Política
Sánchez reclama a Junts que faci «política en majúscules» després del trencament
-
Política
El dia clau de García Ortiz: declaració al Suprem per acabar de desvincular-se de la filtració
-
Política
Maurici Lucena o l'interès general (que pot ser el català)
-
Política
El Congrés tomba a la primera la proposta d'ERC per «fregir a impostos» els especuladors
