José Montilla va estar bé, ahir a "La Noria". És cert que a Tele 5 van metrallar els espectadors amb un serial de videos on es descrivia, invariablement, l'actual president de la Generalitat com un immigrant que havia passat de la pobresa a l'èxit, literalment amb un violí de fons. La qual cosa és, només, una forma d'interpretar-lo. L'altra -probablement més estesa entre els ciutadans d'aquest país- és la d'un aparàtxic implacable que ha aconseguit arribar als càrrecs més alts sense ni tan sols la necessitat d'aconseguir resultats electorals gaire positius.
Però, com dèiem, Montilla va passar indemne la incursió a Tele 5. Va estar ferm en la qüestió de la immigració i va defensar amb convicció el perímetre mínim del catalanisme a l'hora d'afrontar les preguntes clàssiques de la Brunete Mediàtica sobre la llengua i la identitat. De fet, no es va deixar intimidar en cap moment. Encara que no anés més enllà.
En definitiva, crec que, si s'acompleixen les enquestes, José Montilla serà un molt bon expresident. Sense ironies.
							
																					
														
								ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’octubre de 2010 a les 21:44
																			
								Et pot interessar
- 
												 Política
												Pujol demana a l'Audiència Nacional que valori el seu estat de salut per decidir si pot sotmetre's al judici Política
												Pujol demana a l'Audiència Nacional que valori el seu estat de salut per decidir si pot sotmetre's al judici
- 
												 Política
												El PP compara Óscar Puente amb un primat: la ressaca de la compareixença de Sánchez al Senat Política
												El PP compara Óscar Puente amb un primat: la ressaca de la compareixença de Sánchez al Senat
- 
												 Política
												Aznar assegura que Pujol va prioritzar la immigració magribina per evitar la llatinoamericana Política
												Aznar assegura que Pujol va prioritzar la immigració magribina per evitar la llatinoamericana
- 
												 Política
												Junts denuncia que la Generalitat hagi contractat tecnologia xinesa per desplegar la fibra òptica pública Política
												Junts denuncia que la Generalitat hagi contractat tecnologia xinesa per desplegar la fibra òptica pública
- 
												 Política
												BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos Política
												BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos
- 
												 Política
												Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Política
												Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes

 
															 
															 
															 
															 
															