José Montilla va estar bé, ahir a "La Noria". És cert que a Tele 5 van metrallar els espectadors amb un serial de videos on es descrivia, invariablement, l'actual president de la Generalitat com un immigrant que havia passat de la pobresa a l'èxit, literalment amb un violí de fons. La qual cosa és, només, una forma d'interpretar-lo. L'altra -probablement més estesa entre els ciutadans d'aquest país- és la d'un aparàtxic implacable que ha aconseguit arribar als càrrecs més alts sense ni tan sols la necessitat d'aconseguir resultats electorals gaire positius.
Però, com dèiem, Montilla va passar indemne la incursió a Tele 5. Va estar ferm en la qüestió de la immigració i va defensar amb convicció el perímetre mínim del catalanisme a l'hora d'afrontar les preguntes clàssiques de la Brunete Mediàtica sobre la llengua i la identitat. De fet, no es va deixar intimidar en cap moment. Encara que no anés més enllà.
En definitiva, crec que, si s'acompleixen les enquestes, José Montilla serà un molt bon expresident. Sense ironies.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’octubre de 2010 a
les 21:44
Et pot interessar
-
Política
Jordi Martí s'imposa a la direcció nacional i serà el candidat de Junts a Barcelona
-
Política
El 15-M es va aixecar contra Zapatero
-
Política
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Política
Les guerres soterrades (i enquistades) del congrés del PP català
-
Política
El missatge implícit del cas Zapatero: eleccions o risc d’imputació
-
Política
L'Autoritat Aeroportuària: una sola veu catalana que no treu el control d'Aena sobre el Prat
