El president del govern espanyol i líder del PSOE, José Luis Rodríguez Zapatero, ha rebut aquest dissabte el suport dels barons socialistes a les reformes econòmiques com la de pensions. Ha estat una reunió a la seu del partit de Madrid a la qual també ha assistit l'expresident de la Generalitat i primer secretari del PSC, José Montilla.
El líder del PSC també ha tancat files amb les reformes, malgrat comportin "costos", i ha carregat contra el PP, sobretot en el debat de l'estat de les autonomies.
L'expresident creu que els populars tenen una "actitud absolutament hipòcrita" i que no presenten propostes perquè els seus presidents autonòmics "no les avalarien".
Montilla li diu hipòcrita al PP quan parla d'autonomies
L'ex president avala les reformes econòmiques malgrat els costos
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de gener de 2011 a
les 17:11
Et pot interessar
-
Política
El punt de mira de Sánchez Llibre
-
Política
Els pressupostos del Govern preveuen doblar els recursos del pla de barris
-
Política
Pressupostos i bona política
-
Política
Foment amenaça de portar al TC les mesures estrella d'Illa i els Comuns en habitatge
-
Política
Parlon justifica l'augment de pressupost d'Interior per la inseguretat i les emergències meteorològiques
-
Política
Albiol fitxa l'excandidat del PDECat a Badalona per coordinar la regidoria contra les ocupacions
