José Mujica, expresident d'Urugai, ha criticat el discurs de Felip VI en el programa Els Quatre Gats de Ricard Ustrell. "El vaig veure com un príncep castellà" ha afirmat Mujica, en referència a la seva bel·ligerància. "Es pot viure en un mateix Estat amb nacions diferents" ha afirmat, "no existiria Xina ni l'Índia", sentencia.
El polític uruguaià ha tingut bones paraules per Oriol Junqueras, a qui va conèixer. "Per alguns serà un heroi i per uns altres, un criminal" ha afirmat Mujica, que per ell "és un home interessant amb una manera singular de pensar". També ha valorat la definició de pres polític que considera que "és una cosa bruta, poc intel·ligent".
Mujica: «Vaig veure Felip VI com un príncep castellà»
L'expresident d'Uruguai ha criticat el discurs del monarca espanyol al programa "Els Quatre Gats" i ha valorat la situació dels presos
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de juny de 2018 a les 22:26
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols
-
Política El Govern relega el Premi Guillem Agulló