El primer secretari del PSC, Pere Navarro, creu que la postura expressada dilluns pel primer secretari dels socialistes de Girona, Juli Fernández, de convocar la consulta emparant-se en la llei catalana s'ha interpretat de "manera contrària". Segons Navarro, Fernández va dir "que Mas s'equivocava per aquest camí i amb aquesta pregunta i que s'havia de replantejar". "És el què em va dir a mi i, a més, Juli Fernández és una de les persones de primer nivell de confiança meu", ha subratllat el líder socialista des de Tarragona.
D'altra banda, Navarro ha dit que "respecta" la decisió de Jaume Collboni i Laia Bonet de renunciar a l'escó al Parlament per dedicar-se a les primàries dels socialistes de Barcelona.
Navarro creu que s'ha malinterpretat a Juli Fernández
Política
El primer secretari del PSC considera que el que va dir el socialista gironí era que Mas s'equivocava i calia replantejar la pregunta
ARA A PORTADA
-
Societat La crisi de les proves PISA enterboleix un inici de curs enverinat per la vaga educativa Gerard Mira
-
Política Illa demana una treva als sindicats per poder resoldre els problemes de l'educació Bernat Surroca Albet
-
-
Política L'Audiència Nacional obre causa per investigar l'entrada massiva de migrants a Ceuta Bernat Surroca Albet
Publicat el
11 de març de 2014 a
les 19:32
Et pot interessar
-
Política L’advocat de Begoña Gómez demana ajornar l’audiència preliminar de dimarts
-
Política
Illa inicia l’Any Tarradellas vindicant el seu llegat: «Sabia que Catalunya només podia avançar unida»
-
Política
ERC demana explicacions a Marlaska per l'actuació policial contra un aficionat de l'Europa per dur una estelada
-
Política
Sánchez s'erigeix en «punta de llança» contra l'ascens de la ultradreta i crida a la resistència
-
Política
ERC defensa un independentisme inclusiu per la Diada: «Ser minoria porta a la derrota»
-
Política
L'expresident de Plus Ultra assenyala Zapatero: l'1% del rescat era per a ell
