El primer secretari del PSC, Pere Navarro, creu que la postura expressada dilluns pel primer secretari dels socialistes de Girona, Juli Fernández, de convocar la consulta emparant-se en la llei catalana s'ha interpretat de "manera contrària". Segons Navarro, Fernández va dir "que Mas s'equivocava per aquest camí i amb aquesta pregunta i que s'havia de replantejar". "És el què em va dir a mi i, a més, Juli Fernández és una de les persones de primer nivell de confiança meu", ha subratllat el líder socialista des de Tarragona.
D'altra banda, Navarro ha dit que "respecta" la decisió de Jaume Collboni i Laia Bonet de renunciar a l'escó al Parlament per dedicar-se a les primàries dels socialistes de Barcelona.
Navarro creu que s'ha malinterpretat a Juli Fernández
El primer secretari del PSC considera que el que va dir el socialista gironí era que Mas s'equivocava i calia replantejar la pregunta
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de març de 2014 a les 19:32
Et pot interessar
-
Política El permís per defunció s'ampliarà fins als 10 dies
-
Política El govern espanyol i Podem pacten prioritzar els compromisos ambientals en l’ampliació del Prat
-
Política L’embargament d’armes a Israel ressuscita la majoria de la investidura
-
Política Podem cedeix i convalida el decret del govern espanyol d'embargament d'armes a Israel
-
Política El Tribunal Constitucional torna a avalar el gruix de la llei d’amnistia
-
Política Alvise Pérez, a judici per assetjar els excompanys de S'ha Acabat la Festa