La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, assegura que el Govern tornarà a negociar amb els sindicats de la funció pública quan aquests garanteixin que "no es produirà cap altra alteració que posi en risc la vida de les persones o que impedeixi el compliment dels serveis públics".
Ortega ha insistit que el Govern manté la voluntat d'arribar a acords però diu que, en cap cas, es poden acceptar "xantatges" com el "setge de la Model" d'aquest divendres. La vicepresidenta confia que les negociacions es puguin reprendre dimecres de la setmana que ve. Ortega ha fet aquestes declaracions des de la Nou de Gaià (Tarragonès) amb motiu de la inauguració del monument commemoratiu del seu mil·lenari.
Negociació i perill de mort
La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, diu que no es poden acceptar "xantatges" com el "setge" de la Model
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de desembre de 2011 a
les 13:28
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
