"El sexe és brut? Només quan es fa bé"
Woody Allen
Un dels homes amb més feina al Parlament és Jordi Turull, portaveu de CiU a la cambra catalana. Turull explica i replica l'acord amb el PP pels pressupostos d'aquest 2011. Assegura que és una qüestió de responsabilitat, aritmètica i de necessitat. De fet, coses de la política. De la poca política que es pot fer a Catalunya, que és una versió corregida i ampliada del joc de les caixetes: ara trec d'aquí per posar allí i poques floritures més.
Quan es recorda als habitants de la nebulosa convergent i unionista les males maneres del PP cap a Catalunya, respiren fort i serren les dents. Fan la mateixa cara que la d'un amic quan li recordes les putades que li havia fet la xicota amb qui ara torna a magrejar-se. "No és amor, ara només és sexe", insisteixen des de la tropa convergent.
Però el sexe de dretes té defectes. És viciós, car i molesta als veïns que han aguantat les astracanades d'anteriors relacions. El sexe d'esquerres té altres defectes, tampoc està lliure de pecat. Ara bé, rememorant les escenes hardcore dels darrers anys i de recents, com la Sánchez-Camacho demanant que el seu fill sigui discriminat i esdevingui un analfabet espanyol més de la colònia, estarem d'acord que només és sexe, però un sexe molt brut.
ARA A PORTADA
-
-
-
Illa defensa que la condonació del deute és un «acte de justícia» a favor de «l'interès general» Redacció
-
Dolors Montserrat acusa Illa de «trair» els valors europeus per reunir-se amb Puigdemont Pep Martí i Vallverdú
-
Una regidora del PP a Sant Adrià de Besòs acumula despeses indegudes d'àpats i benzina a càrrec de l’ajuntament Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 24 de juny de 2011 a les 22:09
Et pot interessar
-
Política El fiscal general de l'Estat es reivindica davant del rei i la plana major de la judicatura: «Crec en la justícia i la veritat»
-
Política Tensió sense precedents al Suprem: l'obertura de l'any judicial anticipa la tardor calenta de Sánchez
-
Política Arxivada la querella contra Albiol per revelar dades mèdiques d'un sensesostre mort
-
Política El govern espanyol admet el drama de Rodalies: «És la xarxa més deteriorada i la que ha rebut pitjor tracte»
-
Política Primer revés a Sánchez al Congrés per la gestió dels incendis a l'Estat
-
Política Barcelona reunirà 150 ministres de Cultura de tot el món per fixar les polítiques dels pròxims anys