
El sindicat de Mossos-CCOO (SME-CCOO) ha criticat amb duresa la decisió d'identificar els agents de paisà amb braçalet. Pel portaveu del sindicat, Toni Castejón, ha estat una decisió "política" que ha posat en risc la integritat dels agents. Recordant els darrers episodis de violència, el sindicalista ha advertit que si s'haguessin produït "pluges d'objectes contundents" com les que van tenir lloc el dia de la vaga general alguns agents podien haver resultat ferits de gravetat. "Ja només els hi falta dibuixar una diana al seu pit".
Castejón, que s'ha mostrat molt escèptic davant la utilitat de la mesura, ha assegurat que no ha agradat gens als policies del cos, als quals ha demanat que facin arribar una queixa als seus superiors si tornen a rebre la mateixa ordre.
"Tampoc s'entén que un departament tant preocupat com aquest per la imatge acabi identificant els seus agents de paisà i propiciï que acabin apareixent davant els mitjans semblant antisistema", ha raonat. El sindicat presentarà una queixa per escrit a Interior criticant aquesta mesura.