La titular del jutjat d'instrucció número 20 de Barcelona, Eva Moltó, ha obert diligències prèvies arran d'una querella del sindicat Manos Limpias contra l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, per haver suspès la concessió de llicències d'hotels, segons publica el diari ABC.
La jutge ha acceptat la personificació de Manos Limpias com a acusació particular. L'organització creu que l'alcaldessa va cometre prevaricació.
A l'estiu el govern de Colau va decidir suspendre la concessió de llicències de tot tipus d'allotjament turístic a la ciutat, per "obtenir una radiografia fixa de la situació actual" i que permetés diagnosticar l'oferta existent i el seu impacte econòmic i social.
Obren diligències a Colau per suspendre les llicències hoteleres, segons l'«ABC»
Política
Manos Limpias va presentar una querella contra l'alcaldessa de Barcelona en què l'acusa de prevaricació
ARA A PORTADA
-
Cultura Mor Josep Vallverdú, el centenari creador del Rovelló Arnau Urgell i Vidal | Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Cultura «He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Puigdemont denuncia Espanya a la Comissió Europea per no complir la sentència del TJUE sobre l'amnistia Redacció
Publicat el
22 d’octubre de 2015 a
les 19:28
Actualitzat el
22 d’octubre de 2015 a les
19:49
Et pot interessar
-
Política
El Govern presenta el programa «Catalunya, casa palestina»
-
Política
Manifestació independentista de la Diada 2026: recorreguts i horaris a Barcelona, Girona i Amposta
-
Política El Suprem avala la destrucció d'urnes de l'1-O i en qüestiona el valor històric
-
Política
L'empresari Julio Martínez no aclareix el paper de Zapatero en el rescat de Plus Ultra
-
Política
El president del Constitucional celebra l'aval europeu a l'amnistia davant Felip VI
-
Política
El Parlament rebutja mantenir la policia espanyola a la comissaria de Via Laietana
