Artur Mas i Oriol Junqueras van pactar a mitjans de juliol del 2015 que CDC i ERC anirien junts a les eleccions plebiscitàries del 27 de setembre i, immediatament, es va posar en marxa un càsting per omplir les llistes amb personalitats de la societat civil que donessin imatge de candidatura transversal i excepcional.
La persona triada per encapçalar Junts pel Sí va ser Raül Romeva i, amb el pas dels dies, una desena de noms destacats es van començar a sumar a les files independentistes. On eren, on són i on seran? Aquesta és la trajectòria que han seguit en els últims mesos i els seus propers passos.
[seguiment2]310[/seguiment2]
On eren, on són i on seran els independents de Junts pel Sí
El PDECat i ERC incorporen alguns dels fitxatges del 2015: Romeva formarà part de les llistes republicanes, mentre que Josep Maria Forné, per Lleida, s'incorporarà a Junts per Catalunya | Lluís Llach i Germà Bel no repetiran com a diputats després d'una legislatura especialment complexa, mentre que Forcadell serà a a la candidatura de Junqueras
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de novembre de 2017 a
les 15:55
Et pot interessar
-
Política
L'independentisme torna als bàsics a mig gas
-
Política
Desgràcies ferroviàries que han canviat (o no) la història
-
Política
Els Comuns exigiran «un control» sobre les inversions a Rodalies al PSC
-
Política
ERC, Junts, Comuns i CUP, a la manifestació darrere els usuaris
-
Política
Milers de persones protesten a Barcelona pel caos a Rodalies: «Hem tocat fons»
-
Política
Turull demana responsabilitats per haver posat «en risc la seguretat dels usuaris» de Rodalies
