La vicepresidenta de la Generalitat, Joana Ortega, ha retret al govern espanyol que tingui una actitud "preventiva" i "negativista" davant una llei que "encara no ha estat ni aprovada ni publicada", després que la Moncloa hagi advertit que la impugnació de la Llei de consultes en comportaria la "suspensió automàtica".
Ortega considera que reaccionar d'aquesta manera és "una mica exagerat i poc prudent". La vicepresidenta, que ha visitat aquest divendres a la tarda Sant Climent de Llobregat (Baix Llobregat) per recollir un document de suport a la consulta per part del municipi, ha remarcat que el Govern està treballant "perquè tot estigui preparat" per votar el 9-N i ha demanat anar "pas a pas".
Ortega remarca que s'ha d'anar «pas a pas» per votar el 9-N
La vicepresidenta retreu al govern espanyol una actitud "preventiva"
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’agost de 2014 a
les 18:15
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
