La vicepresidenta de la Generalitat, Joana Ortega, ha retret al govern espanyol que tingui una actitud "preventiva" i "negativista" davant una llei que "encara no ha estat ni aprovada ni publicada", després que la Moncloa hagi advertit que la impugnació de la Llei de consultes en comportaria la "suspensió automàtica".
Ortega considera que reaccionar d'aquesta manera és "una mica exagerat i poc prudent". La vicepresidenta, que ha visitat aquest divendres a la tarda Sant Climent de Llobregat (Baix Llobregat) per recollir un document de suport a la consulta per part del municipi, ha remarcat que el Govern està treballant "perquè tot estigui preparat" per votar el 9-N i ha demanat anar "pas a pas".
Ortega remarca que s'ha d'anar «pas a pas» per votar el 9-N
Política
La vicepresidenta retreu al govern espanyol una actitud "preventiva"
ARA A PORTADA
-
Política El finançament s'encamina cap al Congrés sense garanties d'èxit: calendari dels entrebancs Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras admet que el nou finançament és «insuficient» però «infinitament millor» Lluís Girona / Agències
-
-
Política El TSJC es resisteix a amnistiar Jové i Salvadó malgrat la sentència d'Europa Bernat Surroca Albet
-
Política La jutge arxiva finalment la causa contra Víctor Terradellas i Francesc de Dalmases Bernat Surroca Albet
Publicat el
29 d’agost de 2014 a
les 18:15
Et pot interessar
-
Política
Illa trasllada al ministre d'Exteriors ucraïnès el suport català al procés d'adhesió d'Ucraïna a la UE
-
Política
Òmnium demanarà 13 anys de presó per als policies implicats en la pèrdua d'un ull de Roger Español
-
Política
Illa anuncia una jornada amb empresaris catalans i ucraïnesos a la tardor per explorar línies de col·laboració amb Ucraïna
-
Política
La crisi definitiva
-
Política
El finançament torna a escena en plena crisi de Sánchez per Ceuta
-
Política
Madrid intenta sabotejar la reunió amb les autonomies per aprovar el nou finançament
