L'ANC Osona ha informat aquesta tarda que algunes poblacions de les comarques d'Osona i el Ripollès sí que faran repicar les campanes per anunciar l'inici de la Via Catalana.
El repic tindrà lloc a les 17.14h del dia 11 de setembre i de moment, els pobles que han confirmat la seva participació han estat: Seva, Balenyà, Roda de Ter, Aiguafreda i Sant Martí de Centelles, L’Esquirol, Cantonigròs, Rupit, Taradell (Santa Llúcia), Malla, Manlleu, Santa Eulàlia de Riuprimer i Muntanyola.
Pel que fa al Ripollès, seran Queralbs, Núria, Pardines, Ribes de Freser, Camprodon, Sant Pau de Seguries, Setcases, Vilallonga de Ter i Llanars.
Pàgina especial Via Catalana, minut a minut, des de Nació Digital
Osona i el Ripollès repicaran campanes
Diversos municipis s'han afegit a l'iniciativa i donaran el tret de sortida a la Via Catalana
ARA A PORTADA
-
«Si no afecta els interessos financers de la UE, el TJUE no pot qüestionar l'amnistia» Bernat Surroca Albet
-
L'enèsim ajornament de l'oficialitat del català a Europa comença a irritar Espanya Lluís Girona Boffi
-
-
Educació al punt de mira: sindicats, docents i oposició reclamen mesures pel fiasco del procés d'adjudicació Neus Climent
-
Publicat el 08 de setembre de 2013 a les 16:43
Et pot interessar
-
Política Elisenda Alamany presenta candidatura per liderar ERC a les municipals del 2027
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador