El secretari general de Podem, Pablo Iglesias, ha volgut fer el seu particular Debat del Estado de la Nación. Així que aquest vespre ha omplert el Círculo de Bellas Artes de Madrid per fer la seva intervenció, amb la que ha acusat Mariano Rajoy d'haver convertit Espanya en una "colònia d'Alemanya". "Els patriotes no volem ser una colònia de ningú, volem plena sobirania", ha exclamat Iglesias.
D'altra banda, el líder de Podem ha desafiat Rajoy a mantenir un debat "cara a cara, on vulgui i quan vulgui". "Espanya es mereix un debat entre vostè i jo", ha afegit. "Espanya viu un moment excepcional, tan excepcional que l'oposició real no és a dia d'avui al Congrés", ha cridat davant un auditori que l'havia rebut al crit de "sí que es pot!".
Pablo Iglesias: «Els patriotes no volem ser colònia de ningú»
El líder de Podem proposa a Rajoy a un "cara a cara"
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de febrer de 2015 a
les 23:53
Et pot interessar
-
Política
El 15-M es va aixecar contra Zapatero
-
Política
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Política
Les guerres soterrades (i enquistades) del congrés del PP català
-
Política
L'Autoritat Aeroportuària: una sola veu catalana que no treu el control d'Aena sobre el Prat
-
Política El jutge Peinado retira el passaport a Begoña Gómez i l’envia a judici
-
Política
Les negatives que ha acumulat Aliança abans de triar Jordi Aragonès a Barcelona
