El secretari general de Podem, Pablo Iglesias, ha volgut fer el seu particular Debat del Estado de la Nación. Així que aquest vespre ha omplert el Círculo de Bellas Artes de Madrid per fer la seva intervenció, amb la que ha acusat Mariano Rajoy d'haver convertit Espanya en una "colònia d'Alemanya". "Els patriotes no volem ser una colònia de ningú, volem plena sobirania", ha exclamat Iglesias.
D'altra banda, el líder de Podem ha desafiat Rajoy a mantenir un debat "cara a cara, on vulgui i quan vulgui". "Espanya es mereix un debat entre vostè i jo", ha afegit. "Espanya viu un moment excepcional, tan excepcional que l'oposició real no és a dia d'avui al Congrés", ha cridat davant un auditori que l'havia rebut al crit de "sí que es pot!".
Pablo Iglesias: «Els patriotes no volem ser colònia de ningú»
El líder de Podem proposa a Rajoy a un "cara a cara"
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de febrer de 2015 a les 23:53
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols
-
Política El Govern relega el Premi Guillem Agulló