El govern espanyol i el Partit Socialista han acordat aquest dimarts impulsar un projecte de Llei orgànica per al tractament del terrorisme jihadista. La iniciativa tindrà un recorregut paral·lel a la tramitació de la reforma del Codi Penal que dijous aprovarà la comissió de Justícia del Congrés, és portarà a terme de manera urgent i podria estar enllestida durant el primer semestre d'aquest any.
El govern espanyol i el PSOE consideren que el terrorisme jihadista és una qüestió prou "important" com per arribar a un "acord d'Estat" com aquest. Així ho ha manifestat el ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, que ha convidat la resta de grups parlamentaris a afegir-se a l'acord.
Pacte d'Estat de PSOE i PP contra el terrorisme jihadista
Acorden impulsar un projecte de Llei per al tractament d'aquesta amenaça que podria estar enllestit el primer semestre d'aquest any
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de gener de 2015 a les 23:19
Et pot interessar
-
Política
Només hi ha dues Espanyes?
-
Política
Sánchez i Feijóo se citen per abordar polítiques de defensa en ple xoc pel finançament
-
Política
Acord entre PSC, ERC i els Comuns per l'increment de la taxa turística
-
Política
El Govern preveu eliminar 19 taxes en la llei d'acompanyament de pressupostos
-
Política
Trepitjar-se la manguera amb l'habitatge
-
Política
Què hauria de passar perquè Catalunya tingués el concert econòmic?
