Pamflet contra el procés català de l'ambaixada espanyola a Viena

Publicat el 09 de desembre de 2014 a les 20:49

El document de l'ambaixada a Viena. Foto: A.Royo Twitter



Igual que va passar a Roma fa una setmana, l'ambaixada espanyola a Viena ha aparegut en un acte del Consell de la Diplomàcia Pública de Catalunya, Diplocat, sobre el procés a la capital d'Àustria en format de plamfet antiindependentista. Segons ha piulat el director del Diplocat, Albert Royo, els fulls repartits són idèntics als que es van repartir en l'acte celebrat per la mateixa oficina diplomàtica a la capital italiana. 

Al document s'hi citen diversos articles de la Constitució en defensa de la "indissoluble unitat" d'Espanya i recorda que la Carta Magna es va aprovar pel 90,46% de vots a favor a Catalunya. 

En referència al procés participatiu del 9-N, al qual titlla de "pseudo referèndum", afirma que "la gran majoria de catalans", dos de cada tres, no hi va participar. Així doncs, sosté que els partidaris de la independència no tenen avui més d'un 30% de suports.