La consellera de Territori, Sílvia Paneque, ha esquivat la polèmica amb el president de Renfe, que dilluns va desmentir la dada que havia donat al Parlament i que apuntava que un 24% dels trens de Rodalies estava fora de servei. "Hi ha hagut puntes amb aquests percentatges", ha insistit Paneque. De tota manera, ha celebrat que, segons dades de Renfe, el percentatge de trens que fallen sigui del 18% i s'ha fixat com a horitzó arribar al 15%. "Ho tenim tot encarrilat per millorar aquest 2025", ha afirmat Paneque. En tot cas, ha insistit que no vol entrar en cap mena de polèmica. "No és la realitat ni la meva voluntat", ha afirmat. La línia a seguir, ha insistit Paneque, és la "col·laboració, lleialtat i entesa" amb Renfe, Adif i Ministeri de Transports.
ARA MATEIX
Política
Paneque esquiva la polèmica amb el president de Renfe pels trens que fallen a Rodalies
- Sílvia Paneque, consellera de Terrtori, en una imatge d'arxiu -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’abril de 2025 a
les 14:14
Et pot interessar
-
Política
Explicacions per la corrupció i un objectiu de legislatura: tot el que ha de resoldre Sánchez al Congrés
-
Política
La Flama del Canigó il·lumina els nous catalans
-
Política
L'assessora de Begoña Gómez entrega el passaport al jutge Peinado un dia abans del termini
-
Política
La batalla de Barcelona queda definida: qui és qui en les municipals?
-
Política
Maniobra de Zapatero per intentar anul·lar la seva imputació al cas Plus Ultra
-
Política
Joan Capdevila, exdiputat d’ERC, nou conseller dels Mercats i la Competència
