Part del Govern a l'exili, ha abandonat Brussel·les i torna cap a Catalunya, segons han avançat diversos mitjans -entre els quals La Vanguardia, que cita fonts presents al vol de les 21.20 que surt de la capital belga- i han confirmat portaveus consultats per NacióDigital. Així, almenys els consellers Lluís Puig, Dolors Bassa i Joaquim Forn, haurien abandonat ja la ciutat en direcció a Barcelona.
El president Carles Puigdemont, a la sortida de la reunió que ha mantingut amb el seu equip de consellers a l'Hotel Chambord, ha assegurat que no han rebut cap citació de l'Audiència Nacional. Puigdemont segueix en aquests moments a Brussel·les a l'espera de la citació.
Aquesta sortida cap a Barcelona es produeix després de la citació de l'Audiència Nacional espanyola, que els vol a Madrid a partir de dijous al matí per declarar en relació als presumptes delictes de sedició i rebel·lió que li imputa el fiscal general de l'Estat, José Manuel Maza, a tots els membres del Govern.
Part del Govern a l'exili deixa Brussel·les i torna a Catalunya
Almenys Puig, Bassa i Forn volen cap a Barcelona, i altres consellers també haurien marxat | El president Puigdemont segueix a la capital belga .contingutnaciodigital #columnanotigran .noticia h1 { font-size: 46px; line-height: 48px; }
- Carles Puigdemont, a la sortida d'un hotel de Brussel·les | NacióDigital -
- | NacióDigital
ARA A PORTADA
-
«No vull tornar a veure l'home que em va atropellar, no em retornarà la meva vida ni la dels meus fills» Marc Orts i Cussó
-
-
Unitat in extremis a Andalusia: Podem, Esquerra Unida i Sumar segellen una coalició electoral Anna Mira Perich
-
Albiach retreu a ERC que no faci costat a Rufián en l’aposta per la unitat de les esquerres Redacció
-
Publicat el
31 d’octubre de 2017 a
les 21:35
Actualitzat el
31 d’octubre de 2017 a les
23:43
Et pot interessar
-
Política
ERC demana explicacions a Sánchez per les traves en la catalanització de noms
-
Política
PSC, ERC, Comuns i CUP demanen que el Parlament rebutgi l'ampliació de la pena de mort a Israel
-
Política
Esther Niubó tornarà a la feina dimarts vinent després de dos mesos de baixa
-
Política
L'antiga seu d'ICV a Barcelona, propietat de la Caixa, busca comprador o llogater
-
Política
Junts pressiona el Govern pels obstacles al Registre Civil per catalanitzar-se el nom
-
Política
El TSJC amnistia l'exconsellera Natàlia Garriga per l'organització de l'1-O
