Marta Pascal, excoordinadora general del PDECat, ha publicat un article al diari Ara en el qual adverteix dels riscos que pot tenir la fundació de la Crida Nacional per la República que lideren Carles Puigdemont, Quim Torra i Jordi Sànchez. Existeix el risc, segons ella, que una part del país "es quedi òrfena de representació".
"Existeix el risc, a la Catalunya del 2018, que un segment important de la societat catalana es quedi sense opció electoral? La pregunta és estimulant. Una porció de votants que no té res a veure amb les tradicionals clivelles de l’esquerra i la dreta, del més o menys nacionalista i de la visió agressiva, efímera i barroera de la política que es va consolidant a casa nostra i arreu del món", destaca en l'article.
Pascal escriu el text coincidint amb el 44è aniversari de la fundació de Convergència, i assenyala estar "pensant en tots aquells que van defensar públicament aquestes idees". "Sobretot ho escric pels centenars de milers de persones anònimes que s’hi van emmirallar, que observen el terme convergent en un sentit de pertinença, en una manera de fer i de ser, però sobretot d’entendre la política i el país", indica.
Pascal, sobre la Crida: «Una part del país pot quedar òrfena de representació»
L'excoordinadora general del PDECat reivindica el paper de Convergència en un article al diari "Ara"
ARA A PORTADA
-
-
L'Arquebisbat de Barcelona carrega contra el cartell de la Mercè: «Ridiculitza la Mare de Déu» Redacció
-
Un terratrèmol de magnitud 8,8 a la costa de Rússia fa activar les alertes per tsunami a diversos països Marc Orts i Cussó
-
«El terratrèmol més gran dels últims 14 anys»: què pot passar amb el tsunami al Pacífic? Lluís Girona Boffi
-
Álvaro García Ortiz, el soldat de Sánchez a punt d'asseure's al banc dels acusats Bernat Surroca Albet
Publicat el 16 de novembre de 2018 a les 20:20
Et pot interessar
-
Política CaixaBank adverteix que no tenir pressupostos «no és una bona notícia»
-
Política Manifestació contra Mazón a la zona zero de la dana: «No podem aguantar-lo ni un dia més»
-
Política Sánchez descarta canvis al govern espanyol després de la cita estival amb Felip VI
-
Política «La direcció pública professional implica generositat dels partits, perquè es lliguen de mans»
-
Política Puigdemont i Junqueras, entre els convidats a la Universitat Catalana d'Estiu
-
Política Illa defensa que Montero és «una peça clau» per complir amb el finançament