El president del Congrés, Patxi López, ja és a la Zarzuela perquè Felip Vi li comuniqui quina decisió ha pres un cop acabada la segona ronda de consultes. La reunió comença a les 19:30 segons ha informat la Casa del Rei.
Els últims en reunir-se amb el monarca han estat Pedro Sánchez aquest matí, i Mariano Rajoy, fa pocs minuts. El socialista ha traslladat al rei la seva voluntat d'intentar formar govern, mentre que el popular ha admès que continua sense disposar dels suports suficients.
En declaracions fetes aquest matí al Congrés, López ha assegurat desconèixer si el monarca optaria per designar un candidat perquè demani confiança al Congrés o si donaria un marge per nomenar l'elegit.
Patxi López es reuneix amb Felip VI perquè li comuniqui la seva decisió
El monarca l'ha convocat a les 19:30 després que hagi conclòs la segona ronda de contactes
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de febrer de 2016 a
les 18:24
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
