El president del Congrés, Patxi López, ja és a la Zarzuela perquè Felip Vi li comuniqui quina decisió ha pres un cop acabada la segona ronda de consultes. La reunió comença a les 19:30 segons ha informat la Casa del Rei.
Els últims en reunir-se amb el monarca han estat Pedro Sánchez aquest matí, i Mariano Rajoy, fa pocs minuts. El socialista ha traslladat al rei la seva voluntat d'intentar formar govern, mentre que el popular ha admès que continua sense disposar dels suports suficients.
En declaracions fetes aquest matí al Congrés, López ha assegurat desconèixer si el monarca optaria per designar un candidat perquè demani confiança al Congrés o si donaria un marge per nomenar l'elegit.
Patxi López es reuneix amb Felip VI perquè li comuniqui la seva decisió
Política
El monarca l'ha convocat a les 19:30 després que hagi conclòs la segona ronda de contactes
ARA A PORTADA
-
Energia Catalunya, molt lluny de la sobirania elèctrica: el 84% del consum depèn de l'exterior Arnau Urgell i Vidal
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
Política Després del Mundial, un altre procés? Semblances i diferències entre el 2010 i el 2026 Oriol March
-
Política Anna Navarro, la gran aposta de Puigdemont a les últimes eleccions, deixa el Parlament Oriol March
-
Economia Més enllà de la Cambra de Comerç: què amaga el pols per les cadires de plata? Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
02 de febrer de 2016 a
les 18:24
Et pot interessar
-
Política
Mor María del Turruchel Alcantud Inarejos, regidora del PP a l'Ajuntament de Cornellà
-
Política
Sis mesos i un 8,6% després
-
Política
Drets Socials, una conselleria sota els focus
-
Política
El Tribunal de Comptes tampoc aplica immediatament l'amnistia malgrat l'aval d'Europa
-
Política L’empresari Julio Martínez implica Zapatero en les comissions pel rescat de Plus Ultra
-
Política El Constitucional començarà a decidir sobre l'amnistia després de la Diada
