El moviment racista d'origen alemany Pegida ha demanat permís a la Generalitat per celebrar una concentració a L'Hospitalet de Llobregat "contra la islamització d'Europa i en record a les víctimes del terrorisme jihadista", segons un comunicat d'aquesta organització. La convocatòria és pel pròxim 11 de març a les 20 hores a la Plaça de l'Ajuntament.
El Departament d'Interior ha confirmat a l'ACN que Pegida ha enviat una sol·licitud "telemàtica" aquest dimecres a la tarda. El partit Plataforma per Catalunya, per la seva banda, ha confirmat que se sumarà a la convocatòria per afinitats ideològiques.
Pegida vol fer una concentració a l'Hospitalet de Llobregat l'11 de març
Plataforma per Catalunya té previst afegir-se a la convocatòria
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de febrer de 2015 a
les 19:57
Et pot interessar
-
Política
El 15-M es va aixecar contra Zapatero
-
Política
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Política
Les guerres soterrades (i enquistades) del congrés del PP català
-
Política
L'Autoritat Aeroportuària: una sola veu catalana que no treu el control d'Aena sobre el Prat
-
Política El jutge Peinado retira el passaport a Begoña Gómez i l’envia a judici
-
Política
Les negatives que ha acumulat Aliança abans de triar Jordi Aragonès a Barcelona
