El vicepresident Pere Aragonès ha assegurat que el recurs del govern espanyol contra la reobertura de les delegacions de la Generalitat a l’exterior demostra que “Pedro Sánchez no és Rajoy, però Josep Borrell s’assembla a Alfonso Dastis”.
Aragonès, que ha assistit als actes centrals de la Festa Major de Sitges juntament amb les conselleres Elsa Artadi i Àngels Chacón, també ha expressat el seu desacord amb el posicionament del govern espanyol en la causa belga contra Llarena. El vicepresident català creu que “el jutge intenta embolicar tot l’Estat en els seus errors i els darrers episodis confirmen com des del seu origen, la instrucció del Tribunal Suprem ha estat un autèntic despropòsit”.
Pere Aragonès: «Sánchez no és Rajoy, però Borrell s'assembla a Dastis»
El vicepresident assegura que "la llei els empara" arran del recurs del govern espanyol contra les delegacions a l'exterior
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’agost de 2018 a les 10:28
Et pot interessar
-
Política
L'obsessió del govern Mazón contra el català va retardar encara més l'alerta de la dana
-
Política
Els Comuns asseguren que la relació entre Junts i el PSOE és «estable»
-
Política
Sánchez i Puigdemont, temps de descompte
-
Política
Illa ofereix Barcelona per acollir una cimera de regions sense estat a Europa i Llatinoamèrica
-
Política
Junqueras insta PSOE i Junts a dedicar els esforços a servir la societat i no a «baralles i reconciliacions quotidianes»
-
Política
Cinc pistes que dona el nou govern valencià de Juanfran Pérez Llorca
