El vicepresident Pere Aragonès ha assegurat que el recurs del govern espanyol contra la reobertura de les delegacions de la Generalitat a l’exterior demostra que “Pedro Sánchez no és Rajoy, però Josep Borrell s’assembla a Alfonso Dastis”.
Aragonès, que ha assistit als actes centrals de la Festa Major de Sitges juntament amb les conselleres Elsa Artadi i Àngels Chacón, també ha expressat el seu desacord amb el posicionament del govern espanyol en la causa belga contra Llarena. El vicepresident català creu que “el jutge intenta embolicar tot l’Estat en els seus errors i els darrers episodis confirmen com des del seu origen, la instrucció del Tribunal Suprem ha estat un autèntic despropòsit”.
Pere Aragonès: «Sánchez no és Rajoy, però Borrell s'assembla a Dastis»
Política
El vicepresident assegura que "la llei els empara" arran del recurs del govern espanyol contra les delegacions a l'exterior
ARA A PORTADA
-
Política Aliança no fa por a Vox i Sánchez ho té fet a Catalunya: la lletra petita del CEO Bernat Surroca Albet
-
-
Política La desfeta de Junts fa que Aliança ja lluiti pel segon lloc amb ERC, segons el CEO Lluís Girona Boffi
-
Societat El suport a la independència revifa: en el punt més alt des de la sentència del procés Lluís Girona Boffi
-
Societat La preocupació per la immigració i la inseguretat s'estanca molt per sota de l'habitatge Lluís Girona Boffi
Publicat el
24 d’agost de 2018 a
les 10:28
Et pot interessar
-
Política
Revolucions comparades
-
Política
Amnistia Internacional denuncia la «inacció» de la Fiscalia davant del cas Pegasus
-
Política La Fiscalia recorre la retirada de passaport a Begoña Gómez i critica «l’escàs rigor» de Peinado
-
Política La CUP anuncia una «candidatura àmplia» per intentar tornar a l'Ajuntament de Barcelona
-
Política
Què n'esperem del CEO
-
Política
El Parlament acorda tramitar per la via ràpida la llei contra la compra especulativa d'habitatge
