El primer secretari del PSC, Pere Navarro, ha acusat el president del Govern, Artur Mas, i el líder d'ERC, Oriol Junqueras, de "fer el ridícul". Navarro creu que CiU i ERC han demostrat que no saben "on van" ni tenen "cap pla" fixat per aconseguir fer una consulta. Així ho ha fet saber aquesta tarda a Girona on ha continuat el seu periple per explicar el federalisme.
Pel líder socialista la falta d'acord entre els partits sobre com vehicular la petició de transferència de la competència per convocar referèndums demostra que no hi ha un rumb clar. "No hi ha sortides unilaterals, no hi ha camí fora d'una consulta legal i acordada", ha afirmat Navarro que ha instat a recuperar el diàleg entre Estat i Generalitat perquè tant "representant del poble" és Mas com Rajoy.
Pere Navarro: «Mas i Junqueras fan el ridícul»
Política
El líder del PSC asseguren que no tenen un "rumb clar"
ARA A PORTADA
-
Política Sánchez encarrega a Cuerpo assumir la cartera de Transports després de la dimissió de Puente Oriol March
-
Política Óscar Puente, el ministre de Twitter i «pitbull» de Sánchez que tira la tovallola Oriol March
-
Internacional Els nord-americans fan història: els demòcrates arraconen Trump i conquereixen el Congrés i la majoria d’estats Pep Martí i Vallverdú
-
Internacional Trump atribueix la desfeta republicana a l'absència del seu nom a les paperetes Gerard Mira
Publicat el
26 de novembre de 2013 a
les 22:24
Et pot interessar
-
Política
Cent anys del dia en què la gendarmeria va detenir Francesc Macià: «Hi érem, som i serem»
-
Política Quant cobren els membres de les meses electorals i quines obligacions tenen?
-
Política
El País Valencià ve del futur
-
Política
Madrid al seu lloc i el radar sense miracle
-
Política
Óscar Puente assumeix la responsabilitat de l'accident i plega de ministre
-
Política A l'amnistia de Puigdemont ja només li queda un escull: Manuel Marchena
