Cal agrair a la CUP els esforços q fa per avançar el día d'innocents. Ens han penjat la llufa a tots #ANECUP pic.twitter.com/aYm4r11dGf
— Pilar Rahola (@RaholaOficial) 27 desembre, 2015
Pilar Rahola, sobre l'assemblea de la CUP: «Ens han penjat la llufa a tots»
Política
La periodista ha agraït "a la CUP els esforços que fa per avançar el dia d'innocents"
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de desembre de 2015 a
les 21:51
La periodista catalana Pilar Rahola ha valorat aquest vespre l'empat que hi ha hagut a l'assemblea de la CUP amb una piulada força explícita fent referència al 28 de desembre: "Cal agrair a la CUP els esforços que fa per avançar el dia d'innocents". "Ens han penjat la llufa a tots", ha afegit. A banda, hi ha inserit la imatge d'una llufa amb barretina.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
ERC, els Comuns i la CUP fan pinya en defensa de Cuba
-
Política
El Parlament tanca l'últim tràmit abans de l'aprovació definitiva dels pressupostos
-
Política
L'advocat de Cerdán admet que el PSOE el va contractar per analitzar causes judicials
-
Política
«Hi soc. Hi som. Independència»: així és la samarreta de l'ANC per a la Diada
-
Política
Rufián i Nogueras al «Mad Max» espanyol
-
Política
Les agendes de Zapatero documenten contactes amb Cerdán i viatges a Zúric en plena negociació amb Junts
