El secretari general de Podem, Pablo Iglesias, ha demanat que acudeixi "molta molta gent" a la denominada "Marxa pel Canvi" que ha convocat el partit pel 31 de gener a Madrid, a la Puerta del Sol. Iglesias creu que la concentració ha d'esdevenir "l'inici d'un canvi històric i d'un cicle el 2015".
A la roda de premsa que ha ofert després de la reunió del Consell de Coordinació del partit d'aquest dilluns, el líder de Podem ha reconegut que no és un emplaçament casual, i que ha estat triat perquè "ha estat històricament un espai simbòlic del canvi polític a Espanya". Així doncs, el partit vol posar-se al nivell de mobilitzacions com la que es va produir el 14 d'abril de 1931, amb la proclamació de la II República Espanyola, o l'acampada d'indignats del 15-M.
"Volem que sigui una mobilització històrica, que la gent pugui dir als seus fills i néts: 'Jo vaig ser-hi", ha afirmat Iglesias, afegint que si el 31 de desembre vam dir 'adéu al 2014', el 31 de gener es vol dir "adéu a la casta".
Podem es contagia de nostàlgia i demana ocupar la Puerta del Sol
Pablo Iglesias fa a una crida a "omplir" el 31 de gener "el que ha sigut històricament l'espai del canvi polític a Espanya"
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de gener de 2015 a les 16:59
Et pot interessar
-
Política El Parlament investigarà les irregularitats i els casos de violència sexual a la DGAIA
-
Política Rull es compromet a fer «totes les gestions» perquè la Bressola pugui obrir el Liceu
-
Política Barcelona i 15 ciutats europees volen 300.000 milions d'euros anuals contra la crisi d'habitatge
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen que una comissió investigui la repressió del Patronato de la Mujer contra dones menors
-
Política Josep Borrell es trenca la clavícula en caure a terra en un hotel de Bolívia
-
Política Illa viatjarà al Japó la setmana del 26 de maig per «reforçar i ampliar» les relacions del país amb Catalunya