Ponsatí creu que no es pot ratificar la DUI amb menys del 50% de vots però sí restablir el Govern
La número 3 de JxCat apunta que el resultat del 21-D també obliga a ser "honestos"
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de desembre de 2017 a
les 18:17
La número 3 de JxCat per Barcelona, Clara Ponsatí, ha opinat aquest dissabte que no es pot ratificar la declaració d'independència perquè no s'han assolit el 50% dels vots en les passades eleccions, però ha afegit que el que sí que es pot fer és restablir el Govern. "Encara no hem sobrepassat al 50% del vot i això ens obliga a ser honestos: la ratificació de la declaració no ha arribat encara. Mentrestant, però, ja podem restablir el govern de les institucions a casa", ha apuntat en una piulada des del seu compte personal de Twitter.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
El 15-M es va aixecar contra Zapatero
-
Política
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Política
Les guerres soterrades (i enquistades) del congrés del PP català
-
Política
L'Autoritat Aeroportuària: una sola veu catalana que no treu el control d'Aena sobre el Prat
-
Política El jutge Peinado retira el passaport a Begoña Gómez i l’envia a judici
-
Política
Les negatives que ha acumulat Aliança abans de triar Jordi Aragonès a Barcelona
