Nou manifest unionista a la vista. El dijous d'aquesta setmana es presentarà a bombo i plateret el manifest "Por la unidad del pueblo trabajador. Digamos no a la independencia", firmat per un grup autobatejat com "izquierda catalana" que té la signatura de l’advocada Lída Falcón o el dramatug Ramon Fontseré. El comunicat de la plataforma assegura que hi ha signants d’ERC i la CUP.
El manifest, escrit en castellà, nega que les retallades que es pateixen a Catalunya siguin perquè “Madrid ens roba”. “Los catalanes, junto al resto de españoles, sufrimos los mismos ataques y recortes. En Cataluña, como en Andalucía, Canarias o Extremadura nos condenan por igual al empobrecimiento, la precariedad y las desigualdades”, assegura el document.
Així mateix, el manifest, que apunten que dijous serà publicat en un diari d’abast “nacional”, sentencia que una “amplia mayoría rechazamos la Cataluña y la España actuales, dependientes de la Troika, degradadas por una clase política depredadora y corrupta, empobrecidas y sin un proyecto propio de futuro”.
Ara bé, segons el document aquesta “amplia mayoría” si que vol “luchar unidos por una Cataluña y una España diferentes”. “Una Cataluña y una España construida sobre las convicciones y la tradición progresista y de izquierdas de millones de demócratas, librepensadores, catalanistas, republicanos, socialistas, comunistas o anarquistas”.
I conclou amb una crida a la unitat “de todo el pueblo trabajador y a decidir no a la independencia de Cataluña”.
«Por la unidad del pueblo trabajador. Decidamos ¡No a la independencia!»
Un nou manifest unionista autobatejat com "izquierda catalana" firmat per noms com Lídia Falcón o Ramon Fontseré
ARA A PORTADA
-
Per què aquesta vaga educativa té tots els ingredients per ser la més contundent dels darrers anys? David Cobo
-
-
«No es reconeix prou la nostra feina»: escoles rurals en vaga per manca de personal Bernat Castanyer Colomer
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
Publicat el
08 d’octubre de 2014 a
les 20:30
Et pot interessar
-
Política
Sirera enfurisma els històrics del PP a Barcelona
-
Política
Sílvia Paneque s'enfronta al viacrucis del Parlament per Rodalies
-
Política
El finançament irregular de CDC apareix vinculat a Andorra en el judici contra els Pujol
-
Política
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
-
Política
La Intersindical demana una proposició de llei per establir un SMI català
-
Política
La Moncloa esquiva l'autocrítica per la debacle a l'Aragó i apunta al PP: «És el llevaneus de Vox»
