Tots els mossos que van rebre ahir a la tarda a Artur Mas cridant vivaspañas i cantant el pasdoble de Manolo Escobar han de ser acomiadats. Igual que els que van decidir aquest divendres que s'adreçarien a tothom en castellà per protestar per no sé quines reclamacions laborals.
I no perquè siguin detestables, que ho són, sinó per imbècils. Aquesta gent no té ni la més remota idea de quines motivacions els van crear ni de com es justifica que cobrin el sou que cobren cada mes. Ni tan sols han arribat a entendre que la raó d'existir del seu cos és, precisament i únicament, que sigui una policia catalana.
Així que queda constatat el fet que cal revisar els tests d'intel·ligència per accedir als Mossos d'Esquadra i incrementar-ne el nivell d'exigència, almenys fins a un coeficient normal. I sobretot, cal retirar la pistola a tots aquests agents. Encara es faran mal.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de gener de 2012 a les 22:59
Et pot interessar
-
Política Segones Creus de Sant Jordi del postprocés: «Cal que insistim en allò que ens uneix»
-
Política Els canvis fiscals no inquieten (per ara) els promotors del Hard Rock
-
Política El Parlament investigarà les irregularitats i els casos de violència sexual a la DGAIA
-
Política Rull es compromet a fer «totes les gestions» perquè la Bressola pugui obrir el Liceu
-
Política El Govern crearà una direcció general d'IA i habilitarà un nou portal de subvencions per reduir terminis
-
Política Barcelona i 15 ciutats europees volen 300.000 milions d'euros anuals contra la crisi d'habitatge