Ara mateix concentració a la Plaça de l’Esglesia de Castelldefels en solidaritat amb les companyes d’@Arran_jovent detingudes a Madrid.
— #AdriEtVolemACasa (@EtVolemACasa) 8 de gener de 2019
Que s’estengui la solidaritat!
Força! pic.twitter.com/wBnFQ27qrZ
Protestes a Barcelona, València, Ripoll, Sabadell i Castelldefels pels detinguts d'Arran a Madrid
Política
L'organització juvenil assegura que només s'hi ha desplegat una pancarta, mentre que la policia espanyola afirma que han intentat entrar a l'alt tribunal
- El material incautat als joves d'Arran a Madrid | Policia Nacional -
- | Policia Nacional
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de gener de 2019 a
les 20:41
Actualitzat el
08 de gener de 2019 a les
20:51
La detenció de vuit militants de l'organització juvenil Arran, vinculada a l'esquerra independentista, aquest dimarts a Madrid ha tingut una resposta popular immediata durant la tarda i el vespre. Poques hores després que es donés a conèixer la detenció, l'organització juvenil ha convocat concentracions a Barcelona, València, Castelldefels, Ripoll i Sabadell.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política Més joves i més dones: el pla de Feijóo per renovar les cúpules territorials a Catalunya
-
Política
No colarà
-
Política
Junqueras reclama a Sánchez que descarti eleccions i compleixi amb Catalunya: «Exigim responsabilitat»
-
Política
Desesperats
-
Política
La mort silenciosa del front d'esquerres de Gabriel Rufián
-
Política
L'habitatge certifica el viratge de Junts cap a la dreta
