La reacció del PSC i PP al balanç que aquest migdia ha presentat el president de la Generalitat, Artur Mas, ha estat pràcticament calcada. Tant el portaveu socialista, Maurici Lucena, com el popular Santi Rodríguez, han aprofitat els faristols del Parlament per demanar a Mas que dimiteixi si no es veu capaç de “governar” i han desqualificat les negociacions.
Lucena ha insistit a Mas que replantegi les seves prioritats i "governi si vol arribar al final de legislatura" o "es plantegi plegar" si "no es veu capaç" de fer-ho. Una idea absolutament compartida per Rodríguez que s'ha expressat en els mateixos termes.
Lucena considera que les negociacions constitueixen un “vodevil que ni els més entusiastes de CiU i ERC poden valorar favorablement". Una opinió clavada l'ha expressada Rodríguez, que ha titllat de "serial" el debat sobre unes eventuals eleccions. “És un espectacle que no reconforta ningú”, ha afegit.
PSC i PP demanen que Mas plegui i titllen de serial el procés
Populars i socialistes coincideixen a carregar contra les negociacions sobre el procés
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de gener de 2015 a
les 19:02
Et pot interessar
-
Política Parlon i Trapero tornaran a comparèixer al Parlament per les infiltracions en assemblees de professors
-
Política
El Parlament prem l'accelerador per prohibir la compra especulativa abans de l'estiu
-
Política Sánchez mira de tapar la sentència d'Ábalos amb una pluja de milions per a la dependència
-
Política
La justícia és ràpida quan li interessa? Tres anys en el cas Ábalos i vuit per Montoro i Kitchen
-
Política
Previsibles en el pitjor sentit
-
Política
Els convergents no han marxat mai
