Pedro Sánchez i Albert Rivera han reafirmat aquest dimarts el seu acord. Ho han fet després de reunir-se i hores abans de la trobada entre el líder socialista i el de Podem, prevista per aquest dimecres.
José Manuel Villegas, vicesecretari general de Ciutadans, ha volgut deixar clar que el pacte entre el seu partit i el PSOE "és més vigent que mai" i ha de ser "el centre" de la seva actuació política les pròximes setmanes.
D'altra banda, Villegas ha expressat la disposició de C's a seure en una taula de negociació amb els representants de Podem per debatre "propostes", però ha avisat que veu "impossible" formar un govern tripartit amb el PSOE i la formació de Pablo Iglesias. És per això, ha dit, que si els socialistes assoleixen un acord en solitari amb Podem, la seva formació passarà automàticament a l'oposició.
Per la seva banda, el portaveu del PSOE Antonio Hernando, ha reiterat que l'acord entre ells i la formació taronja pot ser "millorat" i ha apuntat que la trobada d'aquest dimecres entre Sánchez i Iglesias hauria de permetre "ampliar" aquest pacte.
També en roda de premsa al Congrés el portaveu de Podem, Íñigo Errejón, ha apuntat que Podem "valorarà" qualsevol proposta per a un govern de coalició, sense descartar per primera vegada la possibilitat que C's en formi part.
PSOE i Ciutadans refermen l'acord la vigília de la cita entre Sánchez i Iglesias
Política
José Manuel Villegas, vicesecretari de la formació taronja, assegura que el pacte "és més vigent que mai" | C's descarta un govern tripartit on hi hagi Podem
ARA A PORTADA
-
-
-
Internacional Trump titlla Espanya de «país arruïnat» i carrega contra Sánchez per la crisi a Ceuta: «És trista de veure» Neus Climent / Agències
-
Política Sánchez no fa autocrítica amb Ceuta: nega avisos previs i tanca files «de moment» amb el Marroc Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo insinua que el Marroc té informació sensible sobre Sánchez i li exigeix la dimissió Bernat Surroca Albet
Publicat el
29 de març de 2016 a
les 19:40
Et pot interessar
-
Política
Madrid intenta sabotejar la reunió amb les autonomies per aprovar el nou finançament
-
Política
Diada de Catalunya 2026: tots els actes de l'Onze de Setembre
-
Política
L'exconsellera Victòria Alsina posa en marxa una fundació per repensar el catalanisme
-
Política
Illa solemnitza el «suport incondicional» a Ucraïna en una reunió amb Zelenski a Kíiv
-
Política
Estrasburg condemna Espanya per vulnerar drets pel bloqueig del Parlament del 2011
-
Política
ERC reclama «drets i deures» a la immigració i Junts avisa que Catalunya «no pot acollir més»
