El regidor d'ERC a l'Ajuntament de Barcelona Juanjo Puigcorbé ha anunciat aquest divendres que deixa l'acta a l'Ajuntament de Barcelona i com a delegat de cultura de la Diputació de Barcelona. La renúncia, segons ha informat ERC, es produeix per motius personals, a l'espera que s'anunciï la persona que agafarà el relleu.
"Ha estat una satisfacció i un honor poder servir la meva ciutat i el meu país treballant intensament per la cultura durant els darrers tres anys", relata Puigcorbé a través d'una carta. Per això, ha agraït la col·laboració de totes les persones del sector, així com les institucions, i ha assegurat que espera que la feina feta "haurà contribuït, ni que sigui modestament, a millorar i dinamitzar el món de la cultura i la societat en general".
Puigcorbé renuncia com a regidor a l'Ajuntament de Barcelona
El polític republicà també deixa l'acta de delegat de Cultura de la Diputació de Barcelona per motius personals
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu la reobertura total de Rodalies a principis de la setmana vinent Bernat Surroca Albet
-
-
-
Junts planteja «reordenar» el sistema d'ajudes per fomentar «l'autonomia i no la dependència» Lluís Girona Boffi
-
La Moncloa esquiva l'autocrítica per la debacle a l'Aragó i apunta al PP: «És el llevaneus de Vox» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
08 de juny de 2018 a
les 17:27
Actualitzat el
08 de juny de 2018 a les
17:28
Et pot interessar
-
Política
Sílvia Paneque s'enfronta al viacrucis del Parlament per Rodalies
-
Política
El finançament irregular de CDC apareix vinculat a Andorra en el judici contra els Pujol
-
Política
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
-
Política
La Intersindical demana una proposició de llei per establir un SMI català
-
Política
Els Comuns esperen resposta del Govern en habitatge i Rodalies per avançar en els pressupostos
-
Política
La CUP també descarta la via Rufián: «És un projecte centrat a servir l'estat espanyol»
