"La nostra victòria farà mal d'estómac a la Moncloa", ha apuntat el candidat independentista, que ha apuntat que un resultat com aquest no podrà ser obviat per Catalunya. Ha aprofitat, a banda, per carregar contra la reforma de la Constitució que defensa Pedro Sánchez, secretari general del PSOE, a qui ha desafiat a acceptar el resultat de les les eleccions. Puigdemont, que aquest matí ja ha rebut el suport del món local, alimenta la seva campanya amb la certesa que podrà tornar a Palau, tot i que pesa sobre seu una ordre de detenció que el podria dur a la presó.
Puigdemont es compromet a tornar a Palau amb tot el Govern si guanya el 21-D
Política
Junts per Catalunya sosté que cal fer-li costat si se'l vol restituir a la Generalitat "amb la dignitat intacta" | El president creu que una victòria de la seva llista provocarà "mal d'estómac" a la Moncloa i crida a no assumir la "normalitat" del bloc del 155
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de desembre de 2017 a
les 21:00
Actualitzat el
10 de desembre de 2017 a les
13:22
Junts per Catalunya ha dedicat el primer dissabte de campanya a respondre de manera implícita als dubtes d'ERC sobre el futur polític de Carles Puigdemont. "Els vots del 21 de desembre han d'anar a fer que torni al Palau de la Generalitat intacta", ha apuntat el conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, durant el míting que ha celebrat la candidatura a Igualada. "Si volem que sigui president, cal votar-lo", ha apuntat la número cinc per Barcelona, Laura Borràs, minuts abans. El missatge l'ha completat el candidat, que s'ha compromès a tornar a Palau amb tots els consellers, inclòs el vicepresident empresonat Oriol Junqueras, si s'imposa a les urnes.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
La petjada catalana en les activitats de la CIA durant la Guerra Freda
-
Política
La tupinada del PP i la crediblitat de Feijóo
-
Política
La directora de l'Agència Tributària deixarà el seu càrrec i el PP ho vincula al cas Zapatero
-
Política
El jutge ordena la detenció de l'agitador Vito Quiles
-
Política
La policia espanyola afirma que la coordinació amb Salut per les vacunes de la covid va ser «fluïda»
-
Política
La coordinadora de Sumar dimiteix de tots els seus càrrecs al partit
